جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Napiši mi pismo


Napiši mi pismo ako si još budan
?

Ako ti se pero istrošilo nije,

možeš li mi reći šta te tol'ko muči,

Ako nije tajna sve se reći smije.

Svako tvoje slovo ja ću pročitati,

makar bilo teško jer  baš nije lahko.

Znam da si ti tužan al ne smiješ reći,

Kada budeš pis'o nemoj da bi plak'o.

Nije lahko biti sam u svijetu svome,

Ni druga ni brata, a ni drage svoje.

Kada ga pročitam suza će mi krenut,

ti si ga napis'o baš iz duše tvoje.

Uz tebe sam uvijek možeš računati,

nikada te ne bih ja izdati mogla.

Sve što jedna duša može da učini,

ja bih tebi i uvijek od srca pomogla.

Zato samo piši Istinu mi reci,

ja sam žena ona koja razumije.

Nikad nisam nikog povrijediti mogla,

jer to moja duša radit ne umije.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic

01/6/2024

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *