جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Fatbardha Berisha Budini

TITULLI: VENDI IM.



Vendi im,o vendi im!

Te ty kam lind tek ty kam folur fjalën e parë.

Tek ty frymën e parë kam marr.

Vendi im,o vend im!

Tek ty hodha hapat e mi të parë.

Në rrugicat e ngushta sa herë jam vrarë.

Tek ty para syve më vjen e gjithë fëmijëria ime.

Mendja më çoji në botën e paharruar të kujtimeve.

Tek ty fëmijëria ime dua të kthehem prap.

Aty ku iknim të gjithë ne fëmijët me vrap.

Vendi im o vendi im!

Tek ty trishtohem,tek ty lumturohem.

Tek ty bie,tek ty ringrihem.

Kështu isha,jam dhe do të jem.

Bija jote besnike gjerë sa të kem jetë.

AUTORE: FATBARDHA BUDINI.

ALBANIA.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *