جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

RECITE MI

Ibrahim Ibrahimović

Autor: Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

RECITE MI

(Rima na I)

Dragi moji prijatelji,

sjećanja blijede li,

recite mi, recite mi,

jeste li me zaboravili!?

Recite mi, želim znati,

u lijepoj našoj Bosni,

kao prije isto je li,

za mnom da li pati,

moja stara mati!?

Dragi moji prijatelji,

imal' mira u vašoj duši,

imate li nekog u tuđini,

da li vaše oko suzi,

dal'u grlu bol vas guši!?

Dragi moji prijatelji,

jeste li me zaboravili,

da li draga name misli,

svjeća nade gori li,

recite mi, recite mi,

nemojte mi ništa kriti,

da li vam se ikad javi,

moja slika u magli!?


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *