جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Oslobodi me



Oslobodi me robije dok nisam nestala
,

dok su još cvjetovi moji rumeni.

Ne daj me, uzmi me u svoje ruke

jer ti samo mozeš

da pomogneš meni.

Zasadiše me na jedno mjesto.

Čupaju mi latice kad im zatrebaju.

Ne misle nikad da ih zalit treba,

pošle su se sušit i da opadaju.

Dok su suze tekle kvasile ih one,

a sada ih nema sve su iskapale.

Presušile davno ni traga im nema,

i zato su moje latice opale.

Oslobodi me da više ne patim,

krasit ću ti mjesto gdje god da se nađem.

Podrška mi tvoja da znaš mnogo znači,

jer ja sama tamo ne znam da se snađem.

Utopi se i ti u cvijeću ljubavi,

izaberi boju onu što ti štima.

Sretan ćeš biti istinu ti kažem,

ti znaš da u cvijeću uvijek  miris ima.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic

13/5/2024Oslobodi me

Oslobodi me robije dok nisam nestala,

dok su još cvjetovi moji rumeni.

Ne daj me, uzmi me u svoje ruke

jer ti samo mozeš

da pomogneš meni.

Zasadiše me na jedno mjesto.

Čupaju mi latice kad im zatrebaju.

Ne misle nikad da ih zalit treba,

pošle su se sušit i da opadaju.

Dok su suze tekle kvasile ih one,

a sada ih nema sve su iskapale.

Presušile davno ni traga im nema,

i zato su moje latice opale.

Oslobodi me da više ne patim,

krasit ću ti mjesto gdje god da se nađem.

Podrška mi tvoja da znaš mnogo znači,

jer ja sama tamo ne znam da se snađem.

Utopi se i ti u cvijeću ljubavi,

izaberi boju onu što ti štima.

Sretan ćeš biti istinu ti kažem,

ti znaš da u cvijeću uvijek  miris ima.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *