جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

🌹💜💖Svim vjernicima, muslimanske vjero ispovijesti, BAJRAM SERIF MUBARAK OLSUN

Mene nema



Brojim dane brojim i godine,

ne mogu ih nikad prebrojati,

Bajram ide, a ja u tuđini

ne mogu se s time pomiriti.

Bajram ide mene tamo nema,

dragi braco, a i sestre moje.

Prenos' te mi za Bosnu selame ,

da sam tamo sve bih dala svoje.

Mene nema da otvorim vrata,

da posjedim sa dragim ljudima.

Da im kažem šta mi je na duši,

svoju radost podjelim sa njima.

Da me ezan u zoru probudi,

da mi kone dođu na baklavu.

Da dočekam brata, a i sestru

tad bih sreću osjetila pravu.

Da osjetim miris svoje Bosne,

gdje sam svoje rodila evlade.

Proklet bio ko je krivac za to,

stići će ga kazna neka znade.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *