جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

Emmiliy Emma Wolf

Mislim...


Ako no
ćas ostavim vrata otvorena da snovi slobodno odlaze i dolaze,kao ptice u svoja gnijezda,bojim se da kroz ta ista vrata ne ode moj život i izgubi se negdje u tami praznine i očaja.

Ili u svjetlosti neke zaboravljene duše koja čeka. Bog zna od kad isto tako neku zaboravljenu dušu.Možda na trenutak zaboravim gdje sam do sad živjela,da bi imala mogućnost da stignem tamo gdje fizički nikad nisam mogla stići.Ako ostavim prozor otvoren,možda se useli pokraj mene neki drugi život zajedno sa promajom koja me izluđuje,ali budi u meni nepoznatu čežnju i ostavlja u meni sve osjećaje odškrinute.

Od cijele vječnosti tražim samo jedan trenutak da u njega smjestim sjećanje na jedan san,ili sjećanje na jedan život.Jedna suza ima u sebi više nego što može stati u jedan roman,ali ipak manje nego što je htjela da ispriča.Jedina smrt je izlaz iz krajnje opasnosti.Egzekucija  prije stvarnog kraja.To je posljednja nada da se dosegne vječnost.Tad sam osuđena na novi život i novu patnju.Život je jedini pakao koji postoji na oba svijeta i sama odlučujem prema kojem carstvu ću krenuti.e.m.m.a



***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *