جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

Nema te više...

Bili su teški dani i puti,

išle su po njima i stope druge,

prošli su sati pa i minuti,

nema više ljubavi,a nema ni tuge.

Ne slušam želje moga srca,

ne plačem više već vrijeme dugo,

sazivam mir u moju dušu,dobar dan srećo a zbogom tugo.

Eno...gle,zvijezda lagano pada,

i sjaj se prelijeva u mojoj kosi,

vjeruj,srce se više,ničem ne nada,

sad se sa mirom i srećom nosi.

Jednu novu ljubav ne želim više,

jer upravo sad je umrla stara,

dok vrijeme meni zaborav piše,

srce ne želi da ga želja vara.

Ne želim kapi ni jutarnje rose,

ni da moje srce boluje i gubi,

da opet od lažne ljubavi strada,

sad ono sretno samo sebe ljubi.

Nek umorno Sunce za proplanak zađe.

nek se nebo boji u najljepše boje,

gledajući prizor mir  neka me nađe,

želim biti sama,puštam nespokoje.

Bila sam samo žrtva iluzije,

u ovom surovom paralelnom svijetu,

dok gledam leptira što slobodno leti,

i pije nektar na svakome cvijetu.

Sad se ja pitam,

jesam li kamen,ili sam vatra i žarki plamen,

jesam li suza ili neka rijeka,

ili sam mirna oaza neka.

Jesam li prah,miris il' ruža,

koja je uvela i miris ne pruža,

jesam li neko drvo suvo,

il' me je hladan vjetar oduv'o.

Jer ja sad jasno znam kud ću poći,

dugi su dani a kratke noći,

znaš,ja sam sjena,prividna neka,

nisam više žena koja te čeka,

sad sam hladna mutna nabujala rijeka.

Napokon iz duše otišla je tama,

zaista sam sretna,jer sam sada sama.

Emmiliy Emma Wolf




***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *