جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Zagrli me maštom

Ne daj mi da zaspim da se iz sna budim,

zagrli me maštom što pripada meni.

Opusti se samo i uživaj sa mnom,

bili su nam davno snovi izgubljeni.

Ne daj da ti odem tu je moje mjesto,

navikla sam i ja da me neko ima.

Nestale su davno moje uspomene,

ja ne želim više pripast nesretnima.

Ne dozvoli nikad da ostanem sama,

ti znaš da se uvijek ja samoće bojim.

Ti si hrabar bio i ostat ćeš uvijek,

a i ja sam isto  u rukama tvojim.

Nećeš biti sretan ako mene nema,

znam da i tebi moje društvo prija.

Ako me izgubiš ti ćeš postat bjednik,

a za sebe kažem da ću isto i ja.

Naše su se mašte davno pomiješale,

odredba je neka nismo ni slutili.

I dani su mračni ostali iza nas,

sad budimo sretni jer smo zaslužili.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

6/4/2024

Autorska prava zadrzana




***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *