جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

U TUĐINI

Ibrahim Ibrahimović

Autor: Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

U TUĐINI

(Rima na I)

Ja sam ti

draga, u tuđini,

tuga me lomi,

mnogo toga mi

fali,

ostali

mi,

u Bosni,

moji

najmiliji...

Hajde, pismo mi

naši,

u njemu pošalji,

pregršt ljubavi,

srce prepolovi,

polovinu mi

pošalji,

uslikaj na livadi,

sag cvjetni,

kako se igraju jaganjci,

uslikaj trešnju beharli,

onaj mali,

oblačić bijeli,

i

sliku pošalji.

I

ti,

daleko si,

daljina nas dijeli,

čekaj me,

ja ću doći,

eto mene ljubavi,

kada dođe Juli!


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *