جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

POGLED HLADNI

Emmiliy Emma Wolf

Sve suze svijeta saprala je kiša,

i kad sve prođe i kad se utiša,

zavlada neka magla čudna

I želja za sunčevom zrakom uzaludna.

Zaboraviš da si plakao,

po blatu i oluji skakao,

a kamoli,da si,dno dna

dotakao..a inatljiv si bio

Istinu da si volio,

krio

Rekao srcu svom

da si bio moja laž,

vratih se svome putu,

posvetio se  svome kutu,

ali ni sve patnje svijeta,

i koliko je prošlo ljeta,

na leđima nisu me promijenile.

I dalje isti kaput stari

iz bloka,uvjek maštom oka,

nikad izvan...svoje

struje ni toka...

I dalje pjevam  sebi pjesme  sreće,iako me čuti neće,

dan je taj što me vara,

plavetnilo neba misli skreće.

A onda padne noć,prokleto dugi sati,ranjeno srce shvati,

sitnice,inati,srce,

neće mi dati da pratim trag,

a znam;sve je ništa,slomit ću kazaljke,vrijeme će stati,

kosmos će čekati...

Samo da znam način,

na koji da te vratim!!!

Tražim te,sanjam te sanjivim očima,danima i noćima,

tražim te u svim licima i stanovnicima-nekih drugi svjetova,na putevima oblaka letova,....a gdje je naš put???

Mičem usnama bez glasa dok pada zaborava plašt..

Ćutim jer znam da znaš

i uvjek si znao..Ti..

 Ti...koji odavno

nisi ti,svaka sekunda kao godina,ali makar znam na čemu sam i sigurno  nas nema, spremna da budem nasmejana pred svima,

iako te...kad sam sama...prečesto dok cigaretu pušim....oblikujem od dima...kroz paučinu vraćam naše dane kad smo bili..dio tima.

Oprosti što nemam snage da ti lažem,da ti poželim sreću s njom...a i što će ti od mene...

Sve uspomene sa kaputa stresi,samo budi to što jesi,tu gdje si,pa makar što da se desi,budi u redu jer ne želim da saznaš što su to boli

kad voliš a ona te ne voli...

Znaš...to jako boli.

Kad nekog voliš a ujedno misliš da ga mrziš,a voliš ga i moliš sebe da sve to izdržiš.

Ostaje nada da će nekad neko željeti da shvati mene...moja lutanja,maštanja i sanjanja,znati i htjeti da ih prati...i ko zna...

Možda jednom pronađeš mene,tamo gdje prestajem ja a počinješ ti,gdje,stali smo mi a počinju drugi..

Ali znaj tada,srest ćeš jednog stranca,slučajnog prolaznika,

brzi pogled na tren,pojavi se slika pogled leden,jedni očiju,led..

ta strankinja nekad te je..voljela više od sebe..05.04.2020


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *