جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Sanjala sam

 Jednog ranog proljetnog jutra, prije nego što je sunce obasjalo prozorska stakla,

 počela sam da idem tamo gde me je odveo san.

 Sanjala sam da mogu da odem tamo gde nikada nisam bila.

   Bilo je rano, rosa je još prosipala svoje sjajne bisere po mojim cipelicama.

 Krhka plavooka djevojčica, sa pepeljastim pletenicama, koje  mi je nana splela.

 Šnalica u kosi sa bijelim cvijetom kao da ga je neko ubrao na Havajima.  Očaravala sam cijeli svijet svojim slatkim pogledom.

 Osjećala sam se hrabro, ništa me nije moglo zaustaviti, jer idem kuda me je san poveo,

 da ispunim svoje želje, da odem tamo gde nikada nisam bila.

 Razmišljala sam kako da stignem, kada me je neko prekinuo svojim nježnim glasom, govoreći, djevojčice, gde si tako rano krenula?

 Podigla sam glavu. Vidjela sam crnookog dječaka, crne blago kovrčave kose koja mu je čelo prekrila.  Crne obrve kao pijavice, mamio me njegov osmijeh,

 koji me je ljubazno pogledao i ogledao se u mojim plavim okicama.

 Kao da će da zapliva  ​​u njima kao u plavom okeanu.  Posmatrao me je i brojao moje korake.

 Pružio mi je ruku i zamolio me da mi se pridruži. Nisam mogla da ga odbijem.  Zato što smo oboje željeli da nam se san ostvari.  Našem putovanju i željama nije bilo kraja.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

25/3/2024

Autorska prava zadrzana





***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *