جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك
عالميفنونEmmiliy Emma Wolf

ODGOVORI DIJECE U BEOGRADSKIM VRTIĆIMA...

 

Emmiliy Emma Wolf

ODGOVORI DIJECE U BEOGRADSKIM VRTIĆIMA...


Što najradije jedeš?

- volim sve a najviše pasulj sa dokoljenicom.

- volim i slatko od šljivovice.

- meso od pileta sa drskicom.

- najslađe jedem kupusa od salate.

- sta drugo nego kuvano jaje na oko.

- volim džigericu i druge unutrašnjice.

Ko si ti?

- to me pitaju mama i tata kad me tuku, a ja im odgovaram da

sam njihovo dijete.

- mnogo sam fina dijevojčica i lijepo pišem po čistom zidu

- ja sam djeda jer se zovem kao on.

Što je karakter?

- to je sport. moj brat je karakterista.

- to sam video u zoološkom vrtu. ima rogove, ali nema rep.

Što je sloboda?

- sloboda je kad pitam mamu smijem li da uzmem čokoladu a ona

kaže: uzmi slobodno!

što je djetinjstvo?

- to je moj život kad sam bio mali ..

- to dobijemo kad se rodimo, pa poslije prođe

- djetinjstvo je kad gledaš slike žute boje.

što je pubertet?

- neizliječiva je to bolest. i doba kad ti brkovi porastu preko noći.

- to je kad prestaneš biti djevojčica i slobodno možeš da se šminkaš

- kad sam sa dijedom stalno pričamo o djevojkama iz tog puberteta

šta je odgovornost?

- čuo sam da je to nešto jako teško što ne može svako da nosi.

- odgovornost je kad ja tražim sladoled a tata odgovara :ne može.

- odgovornost je kad odgovaraš druga da ne uči i nagovaraš ga da se

igra.

kako se prave bebe?

- one se prave od babica u porodilištu.

- sramota me da kažem jer je to bezobrazan posao.

- prave se noću,zato žmure kad se rode.

- to je jedan glupav posao za koji se prima dječiji dodatak.

- bebe se prave od rode ili od kupusa. kako ko voli.

- bebe se prave kad si dobar pa ti rode brata, a onda je on

glavni pa si džabe bio dobar.

šta je hobi?

- te štapiće sam jeo kad sam bio mali.

- moj hobi je da kvarim televizor

- hobi mog dijede je laganje babe i hvatanje riba.

šta je sunce?

- ko gleda u sunce, a ne žmuri ima da mu se razboli učiteljica.

- ja sam babino sunce. valjda jesam jer me i mama tako zove.

šta je horoskop?

- tamo sam išao da gledam hari potera

- to je nauka zbog koje se ne ide u školu.

- horoskop je ono kad su djeca isto obučena i pjevaju istu pjesmu

u više glasova.

šta je vjeroispovjest?

- ko ima vjeroispovjest uvek je čist, ne laže i redovno sječe nokte.

- ne znam za šta to služi al' to dobiješ čim se rodiš

ko je patrijarh?

- on je predsjednik muškim i ženskim popovima.

- on je isto što i sveti Sava samo što je živ

- kad je božić ili uskrs on pjeva, a nije snimio cd.

- patrijarh je onaj što se krsti kad mu mi mašemo.

šta je evro?

- to je isto što i evrokrem samo u manjoj tegli.

- to su najskuplje pare koje se kupuju kad primiš platu.

šta je jugoslavija?

- jugoslavija je ovo gde živimo ali više ne postoji.

- to je država iz koje su nastali srbi u rasejanju.

- kad nešto imaš pa nemaš, onda je to jugoslavija

- to je setra od nekog jugoslava, al je ja ne poznajem.

sta je prestonica?

- tako zovu beograd na telelviziji.

ko je doktor nauka?

- to je doktor koji lječi nauku.

- doktor nauka je naučno biće.

- to je onaj što ne nosi bjeli mantil nego ojdelo pa je smješan.

- on ti ne kaže da otvoriš usta, samo on priča.

- to je neki što se maskira pa ne znaš da je doktor.

šta je kultura?

- to je pozorište, a mene često vode u kulturu.

- to se dobije u kući i nosi se gde god da ideš.

- to se sadi na selu pa se posle prodaje na pijaci u gradu.

šta je kloniranje?

- to je kad se klovn nervira.

- to se radi na ovcama, a posle će na nama.

šta je mafija?

- kad se kradu trešnje to nije mafija.

šta je droga?

- moj djeda se drogira. on je dijaboličar i svaki dan daje sebi

drogu iz šprica.

šta je pres konferencija?

- to je kad jedni pitaju,a drugi sjede i piju jelen pivo.

- na to se tjeraju novinari.

šta je aerobik?

- kad trčiš uz muziku a nisi balerina.

- da bi dobio aerobik moraš biti puno debeo.

- u to veruju samo ružne tete.

gde je amerika?

- to su oni što ne znaju gde je srbija.

- tamo su živjeli kauboji i indijanci, ali su se poubijali pa

sad žive samo glumci.

za sta služi kompjuter?

- on služi da mama i tata ne spavaju više zajedno

ko je bio ivo andrić?

- on je bio zidar i napravio je najveći most na drini, al mu

nisu platili..


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *