جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ne ostavjaj me

 Ne ostavljaj me oluji da me ona nosi,

U zamrlom gradu gdje još pustoš vlada.

Ti znaš da se bojim kao djevojčica,

ja te molim nemoj odlazit nikada.

Ostani gdje jesi i društvo mi pravi,

ja znam da ćeš mene od svega zaštititi.

Od vjetra i kiše i mutne oluje,

u rukama tvojim sigurna ću biti.

U ovome gradu samo pustoš vlada,

zamrlo je sve kao ljudska duša .

Niko više nikom podršku ne daje,

 niko neće više nikoga da sluša.

I zato te molim podrška mi budi,

ti ćeš me zaštitit i sačuvat sebi.

Od onoga koji ne zna što je ljubav,

on nikoga nikad zaslužio ne bi.

Veliki je ponos kad nekoga imaš,

na čije se rame možeš nasloniti.

I pričat mu svoju iz prošlosti priču,

nećeš nikad više u samoći biti.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

4/3/2024

Autorska prava zadrzana




***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *