جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Fadila Liđan Murić

DOMOVINO, SRETAN TI DAN NEZAVISNOSTI



Autor:Fadila Liđan Murić

Zemlja:Bosna i Hercegovina 🇧🇦

Bosanski jezik

SANJAM TE BOSNO

Bila si mi Bosno,

mirisna i lijepa,

beharom bijelim okićena.

Nemirne rijeke tvoje,

pjevale su najljepše pjesme,

grlile nas tvoje

planine i šume.

A livade i polja,

k'o prostriti šareni ćilimi,

vezeni rukama majki bosanski,

 na njivama se talasalo

more zrelog žita.

Ehh ,Boźe miline...

U jedno se slijevali

ezani i zvona crkvi.

Molilo se,

radilo i učilo.

Avlijama se širio miris

tek pečenog kruha i pite,

i kahve,

da se s merakom sa komšijom popije.

A baklave i tufahije ,

mamile,mamile.

U kući rahatluk

i obilje svega.

Ehh,Bosno,rano moja!

Sanjam te Bosno.

Sanjam te,

k'o djevojčicu,

razdraganu,

veselu i milu.

Sokacima tvojim

opet čujem sevdalinku:

"Bosno moja,lijepa mila,

divna ,gizdava,

hajj u tebi je Sarajevo

puno sevdaha."

Sanjam te Bosno,

slobodnu i sretnu.

I strah me,

strah me da se probudim.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *