جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

Hadija Hady Nuradinović

AKO BUNAR PRESUŠI

       …..Hajra;

Ah’šik Meho stalno dolazio

Sevdisali često kraj bunara,

Dolazio mene darivao

Dok ne sazna nana stara.

E moj Meho dali brigu imaš

Ako voda bunaru presuši,

Ja te više ni vidjeti neću

Ostaće nam kahar na duši.

           ..…Meho;

Ne kahri se bona Hajro

Ima medet drugi, ja ću doći,

Zbog bunara ja prestati neću

Sokakom ću makar proći.

Ne brini se bona Hajro

Razloga ću ja pronaći,

Nego Hajro ti se snađi

Na kapiju bar izađi.

     ……..Hajra.;

Eh dabogda da izađem

Strah je mene da nana ne vidi,

Karala bi i mene i tebe

Ja ne želim da se niko stidi.

Žao meni našega bunara

Gdje smo Meho sretni bili,

Tu smo često ašik’ovali

Vodom bistrom lice umivali.

Ako bunar presuši

Ostaće nam žal na duši.!!

     ©️Hadija Jusić Nuradinović 




***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *