جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Nisu važne riječi

Zašto si mi dao svoju lažnu nadu,

i rekao da je do mene ti stalo.

Nisu više nikad važne tvoje riječi,

da znaš da te neću žaliti nimalo.

Nisu samo ljudi sretni kada vole,

ti znaš svako želi da mu se uzvrati.

Ti to nećeš nikad dobiti od mene,

i zato ti kažem u samoći pati.

Tvoje su me lažne nade ukopale,

pomaka mi nema sve dokle postojim.

Nećeš ni ti više  nikad sretan biti,

umivat ćeš lice sa suzama svojim.

Mislio si uvijek cvjetat će ti cvijeće,

nisi razmišljao da će nekad stati.

Ono će uvehnut kad se ne zalijeva,

ja sam hrabra žena mogu izdržati.

Drago mi je što si nestao zauvijek,

svaki kockar uvijek ne može pobijedit.

Ja sam nadahnuta ja ću sve izdržat,

ti za mene više nikad nećeš vrijedit.

Nisu važne riječi kada ih iskažeš

ako na tom ništa nisi poradio.

Nisi nikad znao cjenit što ti dadoh,

zato ne bi sada gubitnik ti bio.

Autor:Derviša Grabus Čolaković

30/1/2024

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *