جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Moraš razmisliti

Što mi tako reće da ja idem dalje?

Sudbina je moja   povezana s tobom.

Trebaš samo znati i ti bi patio

ti bi samog sebe učinio robom.

Zašto ti to tako baš sad na um pada?

Zar bi mog'o nekad mene zaboravit.

Ti sam sebe varaš ako misliš tako,

da ti je svejedno ti se možeš pravit.

Moraš razmisliti prije već što odem,

jer možda će neko naći bolju sreću.

A ja kada odem i okrenem leđa,

da znaš da se nikad pokajati neću.

Ja sam uvijek toliko tebi vjerovala,

sada mi je svejedno k'o da ne postojiš.

Kada me povrijediš sve će biti prošlost,

isto k'o da nokat od mesa odvojiš.

Prokrvari rana i teško zaraste,

ni jedan joj doktor ne može  pomoći.

Ali kad se moraš odvojit od nekog ,

onda usred dana misliš da su noći.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic

10/1/2024

Autorska prava zadrzana





***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *