جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

AKO MI SE DESI

Autor: Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

AKO MI SE DESI

(Rima na I)

Ako mi

se desi,

da me zaslijepi,

tvoj obraz lijepi,

to će zato biti,

što si,

ravna Afroditi!

Ako mi

se desi,

da te ruka prigrli

i

tvoj zvonki,

glas osvoji,

um mi

pomuti,

mene ne krivi,

kriva si

ti,

što lijepa si!

Ako mi

se desi,

da tvoji,

fluidi,

iz grudi,

pojačaju strasti,

ti

me hipnotiši,

volju za život mi,

pruži!

Ako mi

se desi,

šapat o sreći,

zagrljaj grčeviti,

ja ću učiniti,

da pjevaju slavuji,

ja ću napraviti,

dom od ljubavi!


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *