جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

MOJA LJUBAVI



Autor: Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

MOJA LJUBAVI

(Rima na I)

Nemiru moj, moja ljubavi,

imaš divan stas, crne oči,

čekam te, čekam na klupi,

doći ćeš, sigurno ćeš doći.

Istino moja, moja ljubavi,

nemir osjećam u mojoj duši,

jedva čekam taj trenutak ludi,

cijelim bićem da propadnem tebi.

Srećo moja, moja ljubavi,

ne mogu osjećanja moja kriti,

blistaš puna sreće i radosti,

ljubav mi tvoja, prija i godi.

Hajde glavu spusti mi na grudi,

ljubi me, i ja ću tebe ljubiti,

ja sam sretan i ti sa mnom budi,

slatke riječi, tiho mi šapući!

 


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *