جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

U MENI

Autor: Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

U MENI

(Rima na I)

U meni,

bukti,

plamen ljubavi,

prema tebi.

Moji

dani,

nisu isti,

hajde ih promijeni!

I

sumraci,

nisu više isti,

ni

sni

mi

nisu obojeni,

moraš ih obojiti.

Onom koji

pati,

treba ruku dati!

Fališ mi,

srce pati,

kad nisi,

u blizini.

I

poljupci

tvoji,

fale mi.

Ludilo od ljubavi,

koliko će trajati?

Bojiš se ljubavi,

što li?

Ili,

ne trebam ti?

Ne laži!

Poštedi

me laži!

Ne šuti,

i

nešto reci!

U sebe zaviri,

grijehe očistiti!

Crne misli,

moraš odagnati!


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *