جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

I sreća i tuga

 


Napisat ću pjesmu punu uspomena,

od djetinjasta moga do današnjeg dana.

Nikada je nisam mogla napisati ,

ona mi je bila negdje uspavana.

 

Sada se je ona u meni probudila,

proganja me ona i boli mi stvara

i zato je sada mogu napisati,

i staviti u nju tugu iz njedara.

 

Podjeli ću svima pa neka se čita,

možda će se u njoj pronaći još neko?

Zbližit će se duše i patit zajedno,

nije važno nikad jesu li daleko.

 

Ona neće nikad prestat da se čita,

i u njoj je tako vrlo tužna tema.

Ko god je pročita suza će mu kanut,

i mislit će da je njemu namijenjena.

 

Naslov ću joj dati i sreća i tuga,

i ako je sreće bilo vrlo malo.

Ono sto je bilo meni namijenjeno,

uzeo je neko posve je nestalo.

 

Autor Dervisa Grabus Colakovic

21/7/2024

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *