جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ja sam skromna


Budi moje prolje
će na kraj puste zime,

kada se sve mrzne i ledi u meni.

Obasjaj me sjajem proljetnoga sunca,

ne daj da se smrznem od puste studeni.

Budi moje cvijeće proljetnog mirisa,

budi zumbul plavi i moj narcis žuti.

Bijeli soko koji plavim nebom kruži,

ptica pjevačica što nikad ne čuti.

Ja ću biti pčela jedna tvoja mala,

što svakoga dana leti ne odmara.

Da sletim na tvoje cvijetne latice,

da poberem polen iz tvojih njedara.

Proljeće je meni najdraže od svega,

i zato ću tebe sebi prisvojiti.

U njemu se uvijek najbolje osjećam,

ne želim te više nikad izgubiti.

Srodicu se s tobom k'o slavuj u gnijezdu,

ja sam skromna tvoja ljubičica plava.

Krasit ću ti polja i mirise širit,

nećeš prepoznati šta je san šta java.

Autor :Dervisa Grabus Colakovic

25/5/2024

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *