جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Do proljeća drugog



Prolje
će me često posjeti na tebe,

Na latice tvoje kad su rascvjetane.

I miris ti čujem kao da si ovdje,

I na tvoje  crne oči razdragane.

Sve se jutrom budi   svaki cvijet cvjeta,

U mislima mojim dodirnem te često.

Primaknem te sebi pa te pomirišem,

U srcu si mome zauzeo mjesto.

Budi uvijek  cvijeće  u avliji mojoj,

Kada god izađem želim da te gledam.

I tvoj miris uvijek opija mi dušu,

Nikada te nikom ja ubrati ne dam.

Ubracu te sebi ponosim se tobom ,

stavit te pod jastuk da si pored mene.

Do proljeća drugog nećeš uvehnuti,

Jer latice tvoje uvijek su rumene.

Život ćeš mi krasit i uz mene biti,

Da znaš da si tako mome srcu mio.

Kad bi znao cijenit ono što ti dajem,

i ti bi se time uvijek  ponosio.

Author Dervisa Grabus Colakovic

3/5/2024

Autorska prava zadrzana

  ·   ·


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *