جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Moje je pero moje oružje

Želim da budem pjesnik zauvijek,

Da preskaćem planine i okeane .

Da gazim trnje bosih nogu,

Da sve obiđem dok zora ne svane.

Moje je pero moje oružje,

S njim se branim od pogrešnih ljudi.

Nikada nikog ne želim povrijedit,

Ne želim nikad da mi iko sudi.

Zato putujem i nikad ne spavam,

Neću ga ostavit da mi samo luta.

Ono je moja podrška najveća,

Dotaknem ga danas po stotinu puta.

Popričam s njime nekad i zaplačem,

I sve mi napiše ono što me boli.

Ohrabri moju ranjenu dušu,

I mislim da me ono najviše voli.

Zbog toga se ne želim odvojit od njega,

Koliko hoće neka mi sude.

Što ono napiše i prođe svijetom,

Sve to vam tako uistinu bude.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic

23/4/2024

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *