جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ja sam tvoje cvijeće



Ja sam tvoje cvijeće još ne procvjetalo,

nikada me niko  još ubrao nije.

Cvjetovi su moji mirisni i lijepi,

ono što je tuđe dirati se ne smije.

Oči su mi boje kao zumbul plavi,

a obrazi moji ruža roza boje.

A usne rumene k'o božur crveni,

i zato ću biti samo cvijeće tvoje.

Pupoljci su moji još ne procvjetali

uberi ih sebi i pod jastuk stavi.

Oni će procvjetati od dodira tvoga,

i mirisat tebi kao zumbul plavi.

Nedaj da uvehnem njegovat me moraš,

ja sam žena koja od dodira cvijeta.

Krasiću ti život u to sumnje nema,

bilo u sred zime kao u sred ljeta.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

19:4/2024

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *