جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

Emmiliy Emma Wolf

DOKLE

Ja živim,eto što moram,

što mi je od Boga dano

Podjednako hvaljen i sporan,

podjednako bakar i zlato.

Podjednako led i voda

Pod ledom nit ne prekinuta

Tražitelj istine puta

Koračam nogama tuđim,

pričam rečene riječi,

sanjam sanjane snove

gledam viđene slike,

evo me nigdje ni otkud

a dokle????

Bog zna.

Sva sreća!

Eto,netko će reći,

Rodi se pod sretnom zvijezdom

i zaista imat će pravo.

Drugi,ko drugač ije gleda

suze već zamnom briše

sluteći ono što nosim.

A ja sam to,sto mi se desi,

do pola voćka zrela,

do pola svanulo jutro,

zraka zalutala sunca;

svoje sazvježđe tražim.

Iznad mene oblak pluta

i nevrijeme moje nosi.

Pod oblakom tamnim ponekad

zaiskri zvijezda u meni.

A ja,živim eto,što moram

što mi je od Boga dano

podjednako hvaljen i sporan,

podjednako bakar i zlato

....radosavignjatović


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *