جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

ŽIVOT SUROVI


Autor: Ibrahim Ibrahimovi
ć

Vareš, Bosna i Hercegovina

ŽIVOT SUROVI

(Rima na I)

Kad mi život oluju spremi,

zauzet ću stav borbeni.

Njegovi vjetrovi, neće me slomiti,

njegovi valovi, neće me odnijeti.

Čvrsto ko stijena ću stajati,

sve udarce spreman dočekati.

Život zna tužan biti,

ali,neću nikad zaplakatii.

Živote, slobodno udri,

oluja mora proći.

Mogu samo na sedži,

zarositi moje oči.

Živote, nogu svoju skloni,

nemoj mi je poturati!

I kad padnem Ja ću ustati

i ponosan cilju svome stići.

Živote, stamen ću stajati,

znaj, nećeš me iskušati.

I kažem: "Živote, udri,

Ja sve ću izdržati!


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *