جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Fadila Liđan Murić

SRETNO MJESTO

Ima jedno parče zemlje,

iznad njega nebo plavo,

rodno mjesto tu je moje,

najmilije srcu mome.

Obično je, džamija i malo kuća,

sada mnoge zaključane,

samo u tom selu malom,

ja osjećam sreću pravu.

Svaka staza i puteljak,

svaka kuća i avlija,

kao da me pozdravljaju,

i s radošću dočekaju.

U avliji svake kuće,

nasmijana lica vidim,

znana lica, srcu mila,

s kojima sam odrastala.

Tu je mezar dragog brata,

moga oca, majke moje,

i svih drugih što u srcu,

zauvijek ostadoše.

Rodna kuća, gnijezdo moje,

iz kojeg sam odletjela,

gdje god bila, kud god išla,

tom se gnijezdu uvijek vraćam.

Umjesto dragih roditelja,

braća i sestre me dočekaju,

i dok kahvu ispijamo,

djetinjstva se prisjećamo.

Prošlih dana, uspomena,

bješe tužnih, lijepih više,

rodna kuća, malo selo,

to je moje sretno mjesto.

Autor: Fadila Liđan Murić

03.03.2024.g.







***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *