جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك
عالميفنونDervisa Grabus Colakovic

Sretan 8. mart svima zenama svijeta 🌹🌹

 

Dervisa Grabus Colakovic

Sretan 8. mart svima zenama svijeta 🌹🌹

 Ti si žena

Nemoj nikad dozvoliti sebi,

spustiti se da ti svako sudi.

Uvijek imaj svoje dostojanstvo,

Ono što si uvijek  takva budi.

Ne dozvoli niko nije vrijedan,

da od tebe on robinju pravi.

Poštuj svakog, a sebe najviše,

prepoznat će ko je čovjek pravi.

Ne daj da ti ruše dostojanstvo,

budi žena čuvaj svoje čari.

Ako neko ne može prihvatit,

ne daj da ti đaba sreću kvari.

Nek prihvati il' nek odustane,

naučiti kako cijeniti ženu.

Poštovat  je i ljubav joj dati,

i zaštitit veličinu njenu.

Ponosna sam jer i ja sam žena,

 valjda će me neko prepoznati.

Zaštititi moje dostojanstvo,

poštovanje i ljubav mi dati.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

8/3/2024

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *