جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

Rita O'ro

Rita O'ro

...voli me.

kao što ti samo znaš...

...ti si svjetlost,ti si tama

...ti si boja moje krvi

...ti si bol,ti si lijek,

...ti si jedino

što želim dotaći

...nisam nikad znao

da to može

toliko značiti

...jer nikad nisam bio

...toliko sretan...

...prati me u tamu

...i pusti me da te vodim..

...do naših satelita,

...od kuda

...možeš vidjeti svijet

...koji si

...oživio...

...voli me tako

kako ti samo

to umiješ,

...dotakni me tako

...kao što ja tebe dotaknem,

...ne čekaj.

Nestaje,blijedi na rubu

...raja,

...svaki dio tvoje kože,

...je sveti Gral

...koji moram pronaći,

...samo ti

...možeš zapaliti

...moje srce,

...pusti ću te da odrediš tempo,

...jer ja

...ne razmišljam ispravno,

...ne vidim dovoljno jasno,

...ne čekaj...

R.O.




***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *