جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Fatbardha Berisha Budini

TITULLI: PËR TY BABI IM.


Gëzuar Ditën e Baballarëve.

Lum ju që i keni baballarët  gjallë.Duajini, kujdesuni për ta.Do vij një ditë që ata do të largohen,nga kjo botë dhe nuk kthehen prap de për ta do të keni shumë mall.

Për ty babi im vargje dua të thurr shumë e pambarim.

Ti ishe dhe do të jesh gjithmonë

 heroi im.

Kaluan ditë, javë, muaj e 3 vite,që ti babi im po më mungon.

Në mendjen dhe në zemrën time ti do të mbetesh gjithmonë.

Ka baballarë që nuk kujdesen për fëmijët e tyre.

Ndërsa ti për mua do ishe dhe do të  jesh si drita e syve.

Babi im i shtrenjtë ju keni qenë në hapat e mia të para pranë meje.

Ju më keni ndihmuar dhe për të rritur keni bërë përpjekje.

Babi im ti për mua ishe dhe do të jesh i admiruar.

Unë jam tepër krenare që jam bija juaj e adhuruar.

Do kalojnë shumë vite e vite.

Ti je dhe do të jesh përgjithmonë në zemrën time.

AUTORE: FATBARDHA BUDINI.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *