جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Dozivam te

 

Nekada te zovem javiti se neć,

ne vidim te nigdje ni glas ti ne čujujem.

Poznah te samo po mirisu tvome,

nadam ti se stalno nikom ne kazujem.

 

Poznati mi miris dopro je do mene,

i dušu mi moju posve zadivio.

Dozivam te svuda, a ti me ne čuješ.

Ja se brinem da sam možda zakasnila.

 

U dubinu duše uš'o si mi davno,

nekada me gušiš i mira mi ne daš.

Probala sam samu sebe razgovorit,

sve bih svoje dala samo da me gledaš .

 

Što si tako hrabar ničeg se ne bojiš ?

Moraš shvatit jednom da za tobom patim.

ja te tražim svugdje, a ti ne vjeruješ,

što se hladno vladaš ne mogu da shvatim.

 

Nekada se pitam da l'l je san il' java?

Hoće l' mi se ikad želje ostvariti?

Jer ti znaš samo da me sretnom praviš.

Hoćeš li me više ikad posjetiti?

 


Autor:Derviša Grabus Čolaković

16/3/2024


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *