جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Fadila Liđan Murić

Sedmični konkurs za poeziju

Autor: Fadila Liđan Murić

Bosna i Hercegovina

MOJE ŽELJE U GODINI NOVOJ

Još jednoj godini okrećem leđa,

ispraćam je bez truna žaljenja,

da se ponovi ovakva il'  slična

ne želim ni sebi ni drugima.

Željna sam lijepih i sretnih vijesti

a ponavlja se uvijek ista priča,

svuda vidim smrknuta,zabrinuta lica,

svako se pita šta će biti sutra.

Ponekad poželim nešto za sebe,

tad se osjećam k'o da sam nekom kriva,

od kud  mi pravo da želim, da snivam,

ako drugi nemaju isto što i ja.

Znam, ne mogu, nemam tu snagu,

da promjenim ni svijet ni ljude,

mogu da molim,iskreno da želim,

na planeti cijeloj mir da bude.

Radost, veselje i zdravlje,

od srca želim svima,

da godina Nova što stiže

sretnija bude od svih do sada.

Onima što drugima žele zlo,

da se ne ispuni želja ni jedna,

u njihova mračna i zlobna srca,

Bog nek pošalje svjetlo i ljubav.

19.12.2023.god.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *