جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Podsjeti me prije

Podsjeti me prije

Podsjeti me molim te u ranu zoru,

obasjaj mi prozor sa svjetlom svojim.

Ja nisam svu noć nimalo zaspala,

svu noć te čekam, kraj pendžera stojim.

Jer ti si samo moje sunce sjajno,

što me griješ uvijek i kad si daleko.

Da l' se sjetiš ikad bez tebe ne mogu,

zašto nisi doš'o šta si do sad ček'o.

Podsjeti me prije već zora zarudi,

i ptice svojom pjesmom da me bude.

Volim  tvoju jednu zraku što me grije,

već  što drugi meni sve od sebe nude.

Čekala sam svu noć nadala se tebi,

san me napustio i

 on mi se sveti.

Znam da  i tebi isto se događa,

mislim da sam i ja tebi na pameti.

Iste su nam misli iste su nam želje,

ne daju nam mira raznose nas svuda.

Ja ću čuvat' tebe i ti čuvaj mene,

ne daj da odlutam od tebe nikuda.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic

20/1/2024

Autorska prava zadrzana




***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *