جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Nema te



Nema te

Gdje da te nađem, u vihoru vjetra ili u pupoljku ruže nerascvjetale?

Na ostrvu gdje lađa plovi bez mornara,

gdje galebovi plavim nebom kruže.

Da li  u notama moje pjesme neispjevane,

 Ili na  staroj gitari oronulih žica?

Gdje je zvuk nijemo zamukao ,

 i gdje se ne čuje.

Možda u obzorju, gdje rosa obljeva prozorska stakla?

Nema te, ne mogu te naći.

Kad trag izgubiš sve je uzaludno.

Blatni putevi, adresa nepoznata.

Sve je zamrlo u mojim osjećajima.

Krivudavi putevi me zavaravaju.

Pod starom lipom korov obuzeo.

Sve je pusto, sve je uzaludno,

samo ptice pjevaju zamrlim glasom.

Sve me podsjeća na prošlost ali me ništa ne dodiruje.

Ruže ne cvjetaju   gdje smo ih sadili i korijen im  uvehnuo,

stara klupa oronula obložila je mahovina .

Naša se imena izbrisala,

od suza čekajući tebe.

Autor Dervisa Grabus Colakovic

25/1/2023

Autorska prava zadrzana

 


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *