جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

NE TRAŽI

Autor: Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

NE TRAŽI

(Rima na I)

Ne traži ljubav u meni,

nisam za tebe, jednom to shvati!

Možda i ti za mene nisi,

možda ti se čini,da bi bili mi,

da bi bili,srećni u ljubavi!?

Ne traži ljubav u meni,

i nenoj, nemoj misliti,

da bih mogao ljubav ti biti!

Tvoja mladost što da pati,

nisu nam, nisu, snovi isti!?

U lice nemoj mi gledati,

nisam za tebe, jednom to shvati,

ja volim birtiju, volim piti,

ja sam pjesnik ubogi!

Ti drugo ime ponesi,

sve najbolje želim ti,

oprosti... oprosti... oprosti!


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *