جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Da sam znala



Kad bi mjesec znao da mi priča,

kada ti je on u pratnji bio.

Kad sam sama u postelji bila,

a ti drugoj ženi odlazio.

Pratio te, a ti nisi znao,

a ja suze u samoći lila.

Da sam znala da me nećeš cjenit,

Ne bih s tobom ni minute bila.

Što se nisi nekada zapit'o,

zasluženo uvijek da se vrati.

Ja sam sretna što nisam sa tobom,

a ti sada u samoći pati.

Ko će sada da ti društvo pravi?

Sad je mjesec za oblake zaš'o.

Puta nema zarasto u trnje ,

a ti sebi nisi nikog naš'o.

Izdali te stari prijatelji,

a i ljubav davno izbljedjela.

Ja ostala uvijek ista žena,

kao da nisam nikad s tobom bila.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

2/1/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *