جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

Dervisa Grabus Colakovic

Često svratim

Posveceno mojoj kcerki Fatimi koju sam izgubila na Danasnji  dan prije 24 godine🥲🥲




Često svratim

Letjela bih danas kud me misli nose,

i nikada ne bih umora imala.

Došla bih do tebe da ti nešto šapnem,

i da ti iskazem što nisam kazala .

Rekla bih ti ono što mi dušu para,

da te majka voli na svijetu najviše .

Nikada te neću moći preboljeti,

niti će se moja tuga da izbriše.

Ja te uvijek  vidim, a ti si daleko,

tvoje plačne oči trepavice guste.

Ostalo je sve u očima mojim,

ne mogu zaboravit od te želje puste.

Često svratim dušo kraj mezara tvoga,

da s tobom popričam i odahnem malo.

Proučim Fatihu i svega se sjetim ,

da budemo skupa nije nam se dalo.

Allahu si bila preča nego meni,

i sukjur mu činim skoro svakog trena.

Doći ću ti dušo kad bude suđeno,

znaj da nisi nikad ti zaboravljena.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

15/1/2024

Autorska prava zadrzana



***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *