جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Uvijek  cvjetaj



Uvijek  cvjetaj

Kud mi ode pa mi se ne vrati,

cvijeće moje još ne procvetalo.

Ja te čekam uvijek ti se nadam,

što si tako otišla prerano?

Otišla si negdje predaleko,

dugi puti, a ti si mi sama.

Ja te čekam na ovome mjestu ,

gdje smo nekad bile godinama.

Draga dušo ne znaš kako mi je,

kad zamislim da putuješ dugo.

Da putuješ da ne možeš stići,

suze ronim ne znam ništa drugo.

Ja proklinjem sudbinu ponekad,

što je takva nepravedna bila.

Zašto mi te daleko odvela,

pa se nisi nikada vratila.

Uvijek  cvjetaj nikada ne vehni,

a ja ću te suzom zalijevati.

Doću nekad da te pomirišem,

znaš da nije lahko biti mati.

Autor Dervisa Grabus Colakovic

27/12/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *