جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Nema šanse




Istinu mi reci kud si odlutao?

Da ti mene pitaš ja bih rekla tebi .

Kome je pripalo sada srce tvoje?

Kunem ti se da ja nikad krila ne bih.

Da znaš ti si mene na to natjerao,

mislio si uvijek da ćeš me imati.

Ne bih nikad ni ja kukavica bila,

al ti ne vjerum ti to moraš znati.

Ja sam sada sretna što ću biti sama,

ni briga me nije da li ti postojiš.

Ti si sada svoje šanse prokockao,

više moje srce nećeš da osvojiš.

A ti sada lutaj ulicama pustim,

blatnjavi su puti dobro se pripremi.

Gazit ćeš ih dugo kako god ti bude,

iskreno te molim ne vraćaj se meni.

Ja ću te posmatrat uvijek  ti se divit,

nema šanse više da mi te je žao.

Gubitnike nikad požaliti neću,

moje povjerenje ti si prokockao.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *