جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Hoću da budem



Pokušat ću jednog dana,

da budem hrabra i puna hira.

Da probam doprijeti do tvoga srca,

neka ni ono više nema mira.

Hoću da i ti ne budeš miran,

kao i ja što nisam više.

Kada bih znao samo kako mi je,

ni jedna olovka ne može da opiše.

Hoću da ti zarobim sve,

kao pustinjska oluja kad hara.

Ne mogu  ni ja da izdržim više,

to mi još više nevolje stvara.

Hoću da budem sa dobrom namjerom,

da ti olakšam znam da patiš,

iako bježiš uvijek  od istine,

morat ćeš svoje boli da skratiš.

Nemoj biti takav da te ponos diže,

spusti  se nisko kao što sam i ja .

Ja sam uvijek obična žena ,

i meni moja poniznost prija.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

28/11/2023

Autorska prava zadrzana

 فنون أخرى للكاتب 

Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *