جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

DJETINJSTVA CVIJET BIJELI

Autor: Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

DJETINJSTVA CVIJET BIJELI

(Rima na I)

Ponekad tamo sjećanje mi žuri,

zapitam tada pticu,da li nosi,

na perju rose zavičajne kapi,

i cvijet bijeli, miris opojni.

Da mi kroz vene, meni se čini,

umjesto krvi,rijeka zažubori,

i sjetim se, kako se livada voli,

i cvijetu uz vlat, tišina moli.

Da sam sam mogao bih reći,

međ' cvjetovima, i blažen ću biti.

i krilate biti će mi riječi.

O znam da bih ko list uveli,

sjećanjem tamo mogo' zalutati,

dok miri djetinjstva cvijet bijeli!

فنون أخرى للكاتب 

Ibrahim Ibrahimovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *