جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Čekala ga


Kaharli sam večerala nisam,

što mi dragi nije dolazio.

Čekala ga kraj pendžera svoga,

i mislila kod druge je bio.

Čekala ga uzdah prosipala,

kao da me munja pogodila.

Što on nije makar malo doš'o

ja sam na njega cijelu noć mislila.

Da li mu je majka zabranila,

ili se je on predomislio?

Šta god bude neću mu oprostit',

nikad  nije to raditi smio.

Zna on da ga čekam i uzdišem,

a on zato nimalo ne brine.

Jednog dana ostat će mu pusto,

pisat ću mu pismo iz daljine .

Sjetit' će se zašto greške pravi,

on će samog sebe proklinjati.

Neka sluša svoju staru majku,

neće drago kod sebe imati.

Author: Dervisa Grabus Colakovic

7/12/2023

Autorska prava zadrzana

فنون أخرى للكاتب 

Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *