جاري تحميل ... ألف ياء

إعلان الرئيسية

إعلان

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Sakrij me u molitve svoje



Sakrij me pod očne kapke,

neka ti budem mrvica mala.

Da ti je tako do mene stalo,

vjeruj  mi da nisam

 nikada znala.

Hoću da ti budem žica od violine,

da me prebireš  uvijek kada sviraš.

Ja ću se predati potpuno tebi,

i uživat kada me prstima diraš.

Sakrij me molim te u uzdahe svoje,

jer ja znam da ti uzdišes često.

Nije mi tijesno u njima uživam,

i ne želim nikad da mijenjam mjesto.

Ja znam da ti možeš uspjeti u tome,

da me sakriješ u vene svoje.

Da kružim u njima da te sretnim pravim ,

i ja ti predajem sve što je moje.

I krv kad bi iz tebe pokapala,

čini mi se da bih i ja tu bila.

Sve sam ti preuzela svaku tvoju poru,

i sve što je u tebi ja sam zarobila.

Sakrij me u molitve svoje,

kada se moliš i za mene se moli.

Sve će ti se isplatit  jednoga dana,

budi ponosan jer te neko voli.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

21/11/2023

Autorska prava zadrzana


فنون أخرى للكاتب 

Dervisa Grabus Colakovic



***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *